Balviten to lider na polskim rynku producentów żywności bezglutenowej. Właśnie dla niej, oprócz pełnej strategii komunikacji, przygotowaliśmy koncepcję oraz projekt opakowania chleba z pełnego ziarna dla Balviten.
Chleb z pełnego ziarna to kolejny produkt marki Balviten, który trafił pod skrzydła naszych projektantów. Jako, że jest to produkt z kategorii premium, skierowany do świadomych konsumentów, którzy wysoko cenią jakość i skład żywności, zadbaliśmy o to, by layout produktu wyraźnie komunikował cechy, które wyróżniają go na sklepowej półce.
Czytelne piktogramy oraz symbol ważnego certyfikatu wyraźnie informują odbiorcę, że chleb jest wegański, bez dodatku cukru, drożdży, mąki glutenu i laktozy. Warstwę informacyjną wspiera warstwa wizualna, głównie umieszczony w samym centrum smakowity apetizer na bazie zdjęcia z naszego studia foto. Przypominające strukturę ekologicznego papieru tło oraz reszta elementów designu wzmacniają przekaz o naturalności i premiumowości produktu, a jednocześnie pozostają spójne z opakowaniami innych produktów, wspólnie budując pozytywny i profesjonalny wizerunek marki Balviten.
Balviten | Projekt i opakowanie nowej marki chleba
WRÓĆ DO PROJEKTÓW
Poznaj inne projekty