PL / EN

Grupa INCO | Koncepcja i design nowej marki Bio Star

Sezon na lawendę uważamy za otwarty! Zwłaszcza teraz, kiedy na sklepowych półkach pojawiła się najnowsza marka naturalnych środków czyszczących BIOstar cleaning products. Zaprojektowaliśmy dla niej nie tylko opakowania, ale i kształty wybranych butelek.

Współpraca z GRUPA INCO (do której należą choćby takie marki jak Ludwik czy Florovit) opierała się na stworzeniu pełnej koncepcji wizualnej i strukturalnej produktów. Zaprojektowaliśmy więc nie tylko szatę graficzną opakowań dla 9 SKU (m.in. kapsułek do prania, mycia naczyń czy czyszczenia, żelu do WC czy płynu do kabin prysznicowych), ale też kształt butelek. W naszym projekcie wykorzystaliśmy graficzne motywy lawendy oraz aloesu – składników, których ekstrakty pojawiły się w składzie produktów BIOstar. Marka podkreśla, że ich połączenie to doskonała równowaga natury i nauki, dzięki którym zachowanie czystości w domu będzie zdecydowanie bardziej ekologiczne, łatwiejsze i skuteczniejsze. Oprócz sfery wizualnej projektów opakowań i samego kształtu produktów, w ramach współpracy z GRUPA INCO stworzyliśmy także koncepcję graficzną materiałów komunikacyjnych, przeniesioną na miks materiałów wspierających promocję marki np. ścianki targowe, katalogi oraz ulotki.

WRÓĆ DO PROJEKTÓW Poznaj inne projekty