Sezon na lawendę uważamy za otwarty! Zwłaszcza teraz, kiedy na sklepowych półkach pojawiła się najnowsza marka naturalnych środków czyszczących BIOstar cleaning products. Zaprojektowaliśmy dla niej nie tylko opakowania, ale i kształty wybranych butelek.
Współpraca z GRUPA INCO (do której należą choćby takie marki jak Ludwik czy Florovit) opierała się na stworzeniu pełnej koncepcji wizualnej i strukturalnej produktów. Zaprojektowaliśmy więc nie tylko szatę graficzną opakowań dla 9 SKU (m.in. kapsułek do prania, mycia naczyń czy czyszczenia, żelu do WC czy płynu do kabin prysznicowych), ale też kształt butelek. W naszym projekcie wykorzystaliśmy graficzne motywy lawendy oraz aloesu – składników, których ekstrakty pojawiły się w składzie produktów BIOstar. Marka podkreśla, że ich połączenie to doskonała równowaga natury i nauki, dzięki którym zachowanie czystości w domu będzie zdecydowanie bardziej ekologiczne, łatwiejsze i skuteczniejsze. Oprócz sfery wizualnej projektów opakowań i samego kształtu produktów, w ramach współpracy z GRUPA INCO stworzyliśmy także koncepcję graficzną materiałów komunikacyjnych, przeniesioną na miks materiałów wspierających promocję marki np. ścianki targowe, katalogi oraz ulotki.
Grupa INCO | Koncepcja i design nowej marki Bio Star
WRÓĆ DO PROJEKTÓW
Poznaj inne projekty