To prawdziwa innowacja w tej kategorii produktów – musztardy z dodatkiem alkoholu! Cieszy nas nie tylko sam efekt realizacji, której byliśmy częścią, ale i wspaniałe połączenie smaków.
Wiedząc, że rynek musztard jest obszerny, a konkurencja nie śpi, marka Prymat wprowadziła do oferty 3 nowe produkty, będące odpowiedzią na zmieniające się potrzeby konsumentów oraz ich ciekawość. To mocne potwierdzenie prężnego rozwoju marki i kreatywności w łączeniu smaków. W ramach współpracy stworzyliśmy projekty etykiet dla nowych musztard alkoholowych (z whiskey, z piwem i miodem oraz ze śliwowicą). Etykiety, spójne z wyglądem innych produktów marki Prymat, bazują na białym, wyróżniającym tle. Widocznie określiliśmy „smak” musztardy poprzez duże nazwy oraz zdjęcia składników bazowych lub spójnych elementów np. szklanki whisky czy kufla z piwem i miodem. W projektach uwzględniliśmy także ikonograficzną skalę ostrości z opisem (ŁAGODNA, OSTRA, BARDZO OSTRA).
To nasza kolejna realizacja dla marki Prymat. Cieszymy się, że nasz projekt przypadł do gustu, a efekty (w postaci produktu na sklepowej półce) widać w największych sieciach handlowych w kraju. Współpraca z marką Prymat opiera się bowiem na wzajemnym zrozumieniu oraz doświadczeniu obu stron. Trzymamy kciuki za wyniki sprzedażowe.