Opis podstawowy:
Terravita to jeden z czołowych producentów wyrobów czekoladowych w Polsce.
Zadanie Brand Design:
Koncepcja główna wraz z projektem graficznym opakowań nowej serii gorzkich czekolad 70% marki Terravita.
Projekt i realizacja:
W odpowiedzi na trendy panujące na rynku słodyczy oraz niszę na półce czekolad gorzkich, firma zdecydowała się wprowadzić na rynek unikatowy produkt - czekolady gorzkie 70% w kilku wyjątkowych smakach - od klasycznej, przez wersje z dodatkiem owoców lub chrupiącego crunchy.
To, co wyróżnia czekolady na tle konkurencji, jest wysoka zawartość kakao (70%), a jednocześnie niższa niż większość produktów w tej kategorii cena. To unikalne połączenie jakości i ceny jest największym atutem produktu, i to właśnie zdecydowaliśmy się podkreślić projektując identyfikację wizualną i opakowania nowej serii. Cała strategia komunikacji marki 70% miała na celu dotarcie do świadomych konsumentów, przykładających dużą wagę do tego, co jedzą i jak żyją, oraz podkreślenie przyjemności, jaką niesie ze sobą konsumpcja czekolady wysokiej jakości.
Projekt graficzny opakowań utrzymany jest w ciemnej tonacji - czerń kojarzy się z jakością i elegancją. Kontrastujące z nią nasycone kolory - np. żółć czy czerwień - odpowiadają różnym smakom czekolad i umożliwiają ich szybką identyfikację na półce. Istotnym elementem projektu jest wyraźna informacja o 70% zawartości kakao, głównego wyznacznika wysokiej jakości produktu. W materiałach wspierających, podkreślono także dodatkowo właściwości prozdrowotne kakao (energia, poprawa nastroju, łagodzenie stresu..) oraz walory smakowe zastosowanych dodatków.
Terravita | Opakowania dla nowej linii czekolad 70%
WRÓĆ DO PROJEKTÓW
Poznaj inne projekty