PL / EN

Żabka | Kanapki Tomcio Paluch - Linia Zielona

Kontekst Projektu

Tomcio Paluch, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek z portfolio Żabki, kojarzona z szeroką ofertą kanapek, została wzbogacona o nowe propozycje asortymentowe. Nowe produkty zostały opracowane zgodnie z zyskującymi coraz więcej zwolenników trendami fit & health. Projekt zakładał stworzenie identyfikacji nowej linii kanapek, które będą graficznie różnić się od istniejącego asortymentu, podkreślając ich unikalny charakter, pozostając jednak na tyle spójnym z linią podstawową, aby nie zgubić tożsamości brandu. Naszym celem było zaprojektowanie etykiet opakowań, które przyciągną uwagę świadomych klientów wybierających produkty jakościowe, świeże, charakteryzujące się określonymi wartościami odżywczymi. Linia Zielona wzmacnia wizerunek Żabki jako sieci, która oferuje szybkie i zdrowe przekąski, przygotowane w wygodny i nowoczesny sposób, dbając tym samym o zdrowie konsumentów.

Cele Projektu

Target grupa

Konsument świadomy swoich wyborów żywieniowych, celowo sięgający po zdrowsze produkty, gotowy przeznaczyć większą kwotę na ich zakup.

Wyzwania Projektowe

Strategia Projektowa

Dzięki zastosowaniu nowoczesnych, zielonych elementów graficznych, jasnemu układowi informacji oraz podkreśleniu kluczowych wartości odżywczych, nowa linia etykiet dla produktów Tomcio Paluch skutecznie wyróżnia się na półce, a także na tle konkurencji i przyciąga świadomych konsumentów. Wprowadzenie linii „Zielonej” nie tylko wzmacnia wizerunek marki jako lidera jakościowej żywności, ale także przyczynia się do zwiększenia jej rozpoznawalności i pozycji na rynku.

WRÓĆ DO PROJEKTÓW Poznaj inne projekty