Projekt i realizacja: Design opakowań KUBKA Z LODEM i KUBKA Z LODEM KRUSZONYM
Klient: ŻABKA
To kolejna realizacja dla najbardziej rozpoznawalnej sieci sklepów convenience w Polsce. Tym razem mamy przyjemność pochwalić się projektem opakowania Kubka z Lodem. Wszystko w modnym stylu innych „żabkowych” produktów, które kierowane są dla młodej i aktywnej grupy odbiorców.
To z pewnością nietypowy produkt w ofercie sieci Żabka. Po raz pierwszy KUBEK Z LODEM pojawił się w ofercie sklepu w 2017 roku i od tego czasu zdobył serca setek tysięcy klientów w całej Polsce. Pojawia się on też cyklicznie w reklamach tradycyjnych, ale też m.in. w materiałach YouTube na żabkowym profilu Kumaty – współtworzonym z Abstrachuje TV.
Kontynuacją sukcesu, ale i naturalną koniecznością odświeżenia produktu był refresh designu opakowania, za który byliśmy w całości odpowiedzialni. Innowacyjny kubek z lodem jest „idealny na upał, na imprezę i do kawy”. Tak sieć komunikuje produkt na jego wieczku, które wraz z całym opakowaniem przeprojektowaliśmy w 2020 roku. Opis produktu nie zmienił się w istotny sposób, zmieniła się za to jego szata graficzna oraz układ głównych komunikatorów. Prosty, przejrzysty design zamieniliśmy na grafikę bogatą w stylizowane dodatki oraz wykorzystanie trendu hashtagowania. Na froncie pojawił się więc #CHILLOUT, który trafiać ma do młodej grupy odbiorców wykorzystującej kubek z lodem nie tylko podczas domówek czy podróży, ale i w plenerze. Produkt ten pojawił się również w siostrzanej sieci rozwijanej przez Żabkę - FreshMarket.
Kolejnym etapem współpracy było zaprojektowanie KUBKA Z LODEM KRUSZONYM, w podobnym stylu, jednak z nieco prostszym układem graficznym – niebieskie stylizatory zamieniliśmy na kolorowe drobne kosteczki przypominające właśnie lód kruszony.