W trakcie trwającej wojny rosyjsko-ukraińskiej, Fundacja Taka Akcja Filipa Hajzera zgłosiła się do nas by pomóc przyszłym matkom oraz wybranym placówkom medycznym w opiece nad pacjentkami będącymi wciąż w Ukrainie. Brak stałego dostępu do prądu czy infrastruktury utrudniają codzienną hospitalizację i opiekę nad potrzebującymi kobietami. Stan wojenny wpłynął też na gwałtowny wzrost ciąż patologicznych i poronień.
Wspólnie z zespołem strategicznym opracowaliśmy koncepcję międzynarodowej zbiórki środków, zostały przekazane na zakup systemu mobilnych urządzeń KTG Carebits.
Dzięki nim, kobiety mogą wykonać podstawowe i jedne z najważniejszych w III trymestrze badań tętna płodu w domowych warunkach – nie musiały dojeżdżać do szpitali, które i tak borykały się z problemami dostaw prądu. Wyniki analizowane są całodobowo przez sztab ponad 660 lekarzy z Centrum Monitoringu Położniczego, a kiedy podczas badania zostaną wykryte nieprawidłowości, lekarz prowadzący zostaje natychmiastowo poinformowany i wzywana jest pomoc.
W rocznicę rosyjskiej napaści na Ukrainę, wspólnie z Fundacją Taka Akcja Filipa Hajzera rozpoczęliśmy więc akcję społeczną połączoną z charytatywną zbiórką NEW HOPE. Jako współorganizator akcji i główny partner inicjatywy, odpowiadaliśmy w niej za działania komunikacyjne: od koncepcji i strategii, przez branding i projekt strony internetowej, skończywszy na działaniach kontentowych i stworzeniu spotu akcyjnego z Filipem Hajzerem. Nasz dział PR zadbał o partnerstwa merytoryczne, m.in. współpracę z Instytutem Matki i Dziecka czy Związkiem Ukraińców w Polsce Об'єднання Українців у Польщі. Wspierał nas również Szef Stowarzyszenia Ginekologów Ukrainy i Krajowy Konsultant ds. Ginekologii i Położnictwa kraju – Wiaczesław Kamiński.
Zadbaliśmy także o kontakt z celebrytami i znanymi twarzami polskiego showbiznesu, którzy promowali akcję (m.in. Enej, Halina Mlynkova, Cezary Pazura, Joanna Racewicz, @Margarita Ishchenko, Jakub Steuermark, ks. Zbigniew Czendlik, Monika Miller, Karolina Chapko, Joanna Racewicz, Monika Mazur, Mateusz Mosiewiecz i inni), ale i patronaty medialne oraz wsparcie social mediowe. W akcji wspierali nas m.in. Rzeczpospolita, Viva.pl , Portal Parentingowy, Radio Emaus, Sukces po poznańsku, Dziennik Polski i inne.