Sushi MasterClass to cykl spotkań, mających na celu przekazanie profesjonalnej wiedzy dotyczącej biznesu sushi, wspieranego przez najwyższej klasy, zaawansowane, automatyczne urządzenia dla gastronomii. Marka Grafen Europe organizuje je w całej Polsce, jako bezpłatne warsztaty prowadzone przez Pawła Trzaskowskiego – mistrza sushi i ambasadora marki, a także finalistę Mistrzostw Świata Sushi World Sushi Cup Japan, Global Sushi Challenge 2015 oraz seminarzystę World Sushi Skills Institute i Japan Sushi Association.
Naszym zadaniem było stworzenie wysyłek kreatywnych (bazujących na pięknej, japońskiej porcelanie) i zaproszeń na wydarzenia w całej Polsce. W ramach tych działań pracowaliśmy nad szerokim publicity o wydarzeniu i PR-em marki – głównie w mediach HORECA i lokalnych, docierając do profesjonalistów gastronomicznych (przygotowanie i wysyłka komunikatów prasowych, kontakt z mediami i media relations). Dodatkowo koordynowaliśmy udział mediów w dwóch spotkaniach Sushi MasterClass– w Warszawie i Poznaniu, zapraszając ich na szkolenia wraz z pokazami sprzętu.