PL / EN

Grafen | Strategia marki

PUNKT WYJŚCIA

WYZWANIE

Kluczowym wyzwaniem dla procesu projektowania strategii marki było zidentyfikowanie potencjału biznesowego i konkurencyjnego Grafen, który predestynowałby markę do pozycjonowania jej jako brand premium.

PROCES

 

REZULTAT

Redefiniowane założeń dla marki Grafen polegające na osadzeniu jej w systemie wartości precyzyjnie korespondujących z potrzebami kluczowych grup docelowych oraz wzbogacenie doświadczenia zakupowego klientów o dostęp do eksperckiego know-how, stanowi punkt wyjścia dla budowania przewagi konkurencyjnej firmy. Nowy system identyfikacji wizualnej oraz oparcie strategii komunikacji na wykorzystaniu wizerunku ambasadora marki – utytułowanego szefa kuchni utożsamianego z takimi wartościami jak biznesowe wizjonerstwo, determinacja, eksperckość - harmonijnie korespondują i uwiarygadniają odświeżony wizerunek Grafen.

WRÓĆ DO PROJEKTÓW Poznaj inne projekty