PUNKT WYJŚCIA
- zidentyfikowanie kluczowych motywacji, potrzeb grup docelowych
- repozycjonowanie: od marki dystrybutora do dostawcy kompleksowych rozwiązań dedykowanych gastronomii klasy premium,
- analiza potencjału rynkowego Grafen
- opracowanie strategii aktywizacji komunikacyjnej marki z uwzględnieniem specyfiki kluczowych grup docelowych
- refresh systemu identyfikacji wizualnej
WYZWANIE
Kluczowym wyzwaniem dla procesu projektowania strategii marki było zidentyfikowanie potencjału biznesowego i konkurencyjnego Grafen, który predestynowałby markę do pozycjonowania jej jako brand premium.
PROCES
- analiza rynku, specyfiki kluczowych grup docelowych oraz identyfikacja kluczowych trendów w branży
- przygotowanie oraz realizacja projektu badań rynkowych
- zaprojektowanie strategii marki
- transkrypcja założeń marki na język designu - zaprojektowanie odświeżonego systemu identyfikacji wizualnej marki
- opracowanie strategii komunikacji
- egzekucja założeń strategii – bieżące prowadzenie obsługi komunikacji marketingowej
REZULTAT
Redefiniowane założeń dla marki Grafen polegające na osadzeniu jej w systemie wartości precyzyjnie korespondujących z potrzebami kluczowych grup docelowych oraz wzbogacenie doświadczenia zakupowego klientów o dostęp do eksperckiego know-how, stanowi punkt wyjścia dla budowania przewagi konkurencyjnej firmy. Nowy system identyfikacji wizualnej oraz oparcie strategii komunikacji na wykorzystaniu wizerunku ambasadora marki – utytułowanego szefa kuchni utożsamianego z takimi wartościami jak biznesowe wizjonerstwo, determinacja, eksperckość - harmonijnie korespondują i uwiarygadniają odświeżony wizerunek Grafen.