PUNKT WYJŚCIA - ZADANIA:
- zbudowanie od podstaw marki profesjonalnej atrakcyjnej dla grup docelowych oraz rekomendowanie optymalnej architektury marek
- opracowanie strategii aktywizacji komunikacyjnej marki
- opracowanie systemu identyfikacji wizualnej marki
- strategia aktywizacji marki w obszarze trade marketingu
WYZWANIE:
Wyzwanie, któremu musieliśmy sprostać dotyczyło wkomponowania spuścizny marki konsumenckiej JAWO, w koncepcję nowotworzonego brandu profesjonalnego oraz zaproponowanie optymalnej dla organizacji architektury marek.
PROCES:
- analiza rynku, specyfiki kluczowych grup docelowych oraz trendów w branży
- identyfikacja kluczowych trendów, które bezpośrednio wpływać będą na perspektywy rozwoju marki
- przygotowanie oraz realizacja projektu badawczego realizowanego w oparciu o wywiady bezpośrednie, przeprowadzone na grupie reprezentantów strategicznych grup docelowych
- opracowanie strategii marki
- transkrypcja założeń marki na język designu – naming & zaprojektowanie systemu identyfikacji wizualnej marki oraz linii opakowań
- opracowanie strategii komunikacji (w tym projekt KV, rekomendacje kierunków budowania eksperckiego contentu oraz rekomendowany mix mediowy)
- rekomendacja usprawnień w obszarze trade marketingu uwzględniająca specyfikę rynku oraz możliwości organizacyjne/ dostępne zasoby JAWO
REZULTAT
Wypracowane pozycjonowanie marki zakłada, że będzie ona codziennym towarzyszem swoich odbiorców, wspierając ich w rozwiązywaniu bieżących problemów oraz inspirując ich do podejmowania aktywności rozwijających potencjał prowadzonego przez nich biznesu.