To kolejny nasz projekt dla poznańskiego dewelopera i generalnego wykonawcy – Masterm Investment.
Mimo codziennych działań w ramach komunikacji 360 stopni, do promocji najnowszej inwestycji przy Dąbrowskiego podeszliśmy jak zawsze bardzo indywidualnie. Jakie są tego wyniki?
Nasza współpraca z Masterm Investment trwa ponad 8 lat. Dbamy o wizerunek firmy i jej rozpoznawalność na lokalnym rynku nieruchomości. Długoletnia współpraca potwierdza zaufanie do naszej specjalizacji, ale i duży ukłon w stronę naszego zespołu. Znamy kierunek, w którym powinien podążać Masterm Investment i konsekwentnie go obieramy.
W ramach ostatniego projektu inwestycji przy Dąbrowskiego byliśmy odpowiedzialni za kreację wszelkich materiałów graficznych. Dodatkowo, równolegle stworzyliśmy stronę internetową www.dabrowskiego.masterm.pl, w myśl najnowszych trendów web-designu.
Prace rozpoczęliśmy od analizy rynku, konkurentów oraz potencjalnych odbiorców. Sprawdziliśmy lokalizację oraz potencjał nowej inwestycji. W komunikacji nawiązaliśmy do tego, że lokalizacja inwestycji mieści się w ścisłym centrum dzielnicy Poznania - Jeżyce. Dookoła, w ścisłym sercu tego rejonu, znajdziemy wszystkie te miejsca, których szukają nowocześni mieszkańcy miast: teatry, kina, knajpy i puby, jeziora, ale też targowisko czy komunikację miejską. Stworzyliśmy claim: „Ułóż sobie przyszłość z najlepszych elementów”.
W kolejnym kroku stworzyliśmy bardzo czytelny logotyp inwestycji, KV wraz z materiałami wspierającymi sprzedaż. Równolegle komunikowaliśmy też nową inwestycję w social mediach.