Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Vet-Agro Sp. z o.o., właściciel znanej marki FIPREX, to polski producent leków weterynaryjnych, preparatów biobójczych oraz innych specjalistycznych produktów przeznaczonych dla zwierząt. Marka FIPREX, jako jedna z najbardziej popularnych w tej branży, by pozostać konkurencyjną – wymagała odświeżenia layoutu opakowań, którego podjęliśmy się w ramach działań packaging design.
Naszym zadaniem była szczegółowa analiza rynku i przygotowanie nowego wzornictwa opakowań dla całej linii produktów FIPREX. Prace rozpoczęliśmy od analizy logotypu. Szukaliśmy także nowego rozwiązania graficznego, które bliskie poprzedniemu - wprowadziłoby zupełnie nową jakość na sklepowej półce.
Efektem działań było więc zaprojektowanie lekkiego logo z zachowaniem jego bazowego elementu – symbolu psa, który został umiejętnie wpisany w nazwę marki. Nowe, nowoczesne logo błyskawicznie osadza markę w konkretnej branży, będąc jednocześnie rozpoznawalnym dla starych klientów i przyciągającym dla nowych.
Na logo nie poprzestaliśmy. Aby zrealizować autorską wizję designu opakowań, potrzebowaliśmy konkretnych zdjęć. Zorganizowaliśmy sesję zdjęciową w naszym studio – oczywiście w naturalnej dla marki scenerii. Zaprosiliśmy na plan kilka psich osobistości, które wywiązały się ze swojego zadania – nomen omen – modelowo. Efektem sesji są zdjęcia tworzące spójną i kolorową serię, ułatwiającą identyfikację produktów na półce.
Efekt naszych prac można ocenić na stronie www.fiprex.pl.