Public Relations
Nasze główne kompetencje:
-
Media Relations
-
e-PR / Internet PR
-
PR korporacyjny
-
ESG
-
PR produktowy
-
PR kryzysowy
-
Organizacja konferencji prasowych
-
Monitoring mediów
-
Biuro prasowe
Nasze główne kompetencje:
Prowadzimy oparte na wieloletnich relacjach i doświadczeniu kontakty z mediami. Ich celem jest zwiększenie widoczności i pozytywnego wizerunku organizacji w mediach poprzez publikację m.in.: materiałów prasowych, artykułów, czy wywiadów. Dbamy o nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z dziennikarzami i redaktorami, co pozwala na skuteczniejsze przekazywanie informacji i dbanie o wizerunek naszych klientów.
Wspieramy naszych klientów w prowadzeniu działań z zakresu ESG, pomagając im integrować te kluczowe obszary z ich codzienną działalnością biznesową. ESG to zestaw standardów i praktyk, które firmy stosują, aby działać w sposób bardziej zrównoważony i odpowiedzialny społecznie. Współpracując z nami, nasi klienci mogą liczyć na kompleksowe wsparcie w realizacji strategii ESG, które przynoszą korzyści zarówno im, jak i społeczeństwu.
Korzystamy z profesjonalnych narzędzi do monitorowania mediów, a prowadzone przez nas działania są regularnie raportowane klientom. W zależności od potrzeb przygotowujemy raporty miesięczne, kwartalne oraz roczne.
Oferujemy naszym klientom konsultacje i szkolenia na temat zasadności działań PR, najnowocześniejszych narzędzi, które pomogą mu budować rozpoznawalność i pozytywny wizerunek, oraz trendów obowiązujących w zakresie komunikacji PR.
Wiemy, że dobry PR to nie tylko informacja prasowa czy kontakt z mediami. To budowanie przekazów zgodnych z celami i wartościami firmy, które zyskują społeczną akceptację, zarówno na zewnątrz, jak i wśród pracowników. Dbamy o to, aby marka utrzymywała zaufanie nawet w obliczu kryzysów organizacyjnych.
Oferujemy również wsparcie w zakresie PR kryzysowego, pomagając naszym klientom skutecznie zarządzać sytuacjami kryzysowymi, które mogą wpłynąć na ich wizerunek i reputację. PR kryzysowy to strategiczne działanie mające na celu ochronę i odbudowę wizerunku firmy w trudnych momentach, kiedy wystąpią nieprzewidziane problemy lub incydenty mogące jej zaszkodzić.
W ramach działań oferujemy: przygotowanie procedur i scenariuszy kryzysowych, zarządzanie sytuacjami kryzysowymi, opracowywanie oświadczeń kryzysowych i innych komunikatów, przygotowanie raportów podsumowujących z wnioskami dla klienta, a także prowadzenie szkoleń, które przygotują klienta na potencjalne sytuacje kryzysowe.
Specjalizujemy się w prowadzeniu działań z zakresu PR produktowego, pomagając naszym klientom skutecznie wprowadzać i promować swoje produkty na rynku. PR produktowy to strategiczny proces, który ma na celu zwiększenie świadomości, zainteresowania i sprzedaży produktu poprzez budowanie pozytywnego wizerunku i komunikowanie jego wartości wśród potencjalnych klientów oraz mediów.
Nasze działania obejmują: stworzenie strategii komunikacyjnej produktu, wprowadzenie produktu na rynek, tworzenie materiałów promocyjnych, relacje z mediami, organizacje wydarzeń (konferencje prasowe, eventy, wyjazdy dla dziennikarzy).
Specjalizujemy się w organizowaniu konferencji prasowych i szkoleń, dostosowanych do potrzeb naszych klientów. Zapewniamy kompleksową obsługę, obejmującą: stworzenie scenariusza wydarzenia, znalezienie miejsca, koordynację scenografii i urządzeń technicznych, przygotowanie wszystkich materiałów, zaproszenie mediów i obsługę medialną na miejscu. Dzięki nam każde wydarzenie przebiega sprawnie i profesjonalnie, przyczyniając się do osiągnięcia zamierzonych celów komunikacyjnych i edukacyjnych.
Zobacz, co jeszcze robimy: