PL / EN

Public Relations

 

 

Nasze główne kompetencje:

cytat

Zarządzanie informacją publiczną

Opinia publiczna oczekuję dialogu z firmami - relacje z odbiorcami treści warto traktować poważnie, dostosowując język do odpowiedniej grupy, dbając o jakość newsów i ich wiarygodność. Działania komunikacyjne, to więc nie tylko działania reklamowe, kreacje reklamowe i marketing, to także zaufanie odbiorców budowane przez lata, akcje specjalne (w tym akcje sponsoringowe czy CSR) czy odpowiadanie na aktualne trendy.

Personal branding Twoich pracowników lub wizerunek całej firmy

Wiemy, że dobry PR to nie tylko informacja prasowa czy kontakt z mediami. To budowanie przekazów opartych o konkretne cele i wartości firmy, zyskujące i utrzymujące społeczną akceptację nie tylko na zewnątrz, ale także wśród pracowników. To także ciągłe pogłębianie zaufania wobec marki i utrzymanie go mimo kryzysów w organizacji. Public Relations to także budowanie wizerunku wśród Twoich pracowników. Wiemy, jak to robić.

Chcemy, aby nasze działania public relations wpłynęły na sukces Twojej marki.
W ramach współpracy oferujemy kompleksowe wsparcie oparte o siłę komunikacji i publicity. Pielęgnujemy kontakty z dziennikarzami, aby jak najskuteczniej dotrzeć do nich z naszymi informacjami i widocznie wpłynąć na rozpoznawalność marki. Wiemy też, jak budować przekazy wykorzystując narzędzia PR-u korporacyjnego (wewnętrznego) czy PR-u produktowego.

Tworzymy komunikaty prasowe, a także opracowujemy wszelkiego rodzaju teksty na potrzeby promocji firmy i marki (np. opisy produktów na strony www, katalogi, informatory, ulotki, oświadczenia, wybór i wynajem powierzchni reklamowych w całej Polsce). Zajmujemy się też custom publishingiem np. tworząc spersonalizowane e-booki.

Zobacz, co jeszcze robimy: