Wiemy, że dobry PR to nie tylko kontakt z mediami. To budowanie przekazów opartych o konkretne cele i wartości firmy, zyskujące i utrzymujące społeczną akceptację nie tylko na zewnątrz, ale także wśród pracowników będących jej fundamentem. To także ciągłe pogłębianie zaufania wobec marki i utrzymanie go mimo kryzysów w organizacji.
Dobry Public Relations jest także skutecznym narzędziem do pozyskiwania nowych kontaktów i przyszłych klientów.
Chcemy, aby nasza specjalizacja wpłynęła na sukces Twojej marki.
W ramach współpracy oferujemy działania oparte o siłę komunikacji i publicity. Pielęgnujemy kontakty z dziennikarzami, aby jak najskuteczniej dotrzeć do nich z naszymi informacjami i widocznie wpłynąć na rozpoznawalność marki. Wiemy też, jak budować przekazy wykorzystując narzędzia PR-u korporacyjnego (wewnętrznego). Tworzymy komunikaty prasowe, a także opracowujemy wszelkiego rodzaju teksty na potrzeby promocji firmy i marki (np. opisy produktów na strony www, katalogi, informatory, ulotki czy oświadczenia). Zajmujemy się też custom publishingiem np. tworząc spersonalizowane e-booki.